Gå til Firkant Fora - oversigt over emner og skriv nye indlæg -Klik retur til firkantnet.dk-  Portal
 Klik her og få intro til Fora Portal  •  Forum  •  Bogmærker  •  Grupper
Hjælp  •  Søg indlæg  •  Retur til forsiden
Introduktion  •  Tilmeld
Login til private beskeder  •  Profil  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin til private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
yep

Ret hyppig stamgæst
Ret hyppig stamgæst

Indmeldt: 24. okt 2005

Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 59

denmark.gif
IndlægSkrevet: 8/12/2009, 00:09  Emne:  Problemer med mail Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

I det sidste par uger eller tre har jeg oplevet at min mail kan være stærkt forsinket. Nogen gange er de kun et par minutter om at nå frem, men ofte kan de være forsinket i op til flere timer.
I dag har jeg f.eks. modtaget mail her til aften, som er afsendt i formiddags. 12 timer har det taget. Den gennemsnitlige forsinkelse er på mellem 2 og tre timer, men det kan variere meget.
I sidste uge havde jeg deadline på noget arbejde og ventede på at få nogle oplysninger jeg skulle bruge for at gøre det færdigt. Mailen med oplysningerne var blevet afsendt ca. kl. 14 men de dukkede først op på mailserveren næste morgen, hvorved jeg kome til at overskride deadline med en dag. Det er ikke holdbart, og meget generende.
Jeg ved der var problemer en overgang, da mailserveren skulle flyttes fra Firkantnet til Parknet, men troede det var et overstået stadium.
Mine mailadresser er firkant.net adresser. Jeg har også fået en hos parknet, men mit mailprogram påstår at serveren ikke findes, når jeg forsøger at sætte det op til at modtage mails derfra.
Er der andre der har oplevet lignende problemer?
For det må helt klart være serveren der er noget i vejen med.

Vædder Køn:Mand Katten OfflinePersonligt Galleri for yepVis brugerens profilSend privat besked
Louise

Fora-kender
Fora-kender

Indmeldt: 29. mar 2007

Alder: 43

denmark.gif
IndlægSkrevet: 16/1/2010, 16:51  Emne:  (Intet emne) Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Jeg oplever også store forsinkelser både i december og her i januar til stor gene. Hvad er det, der sker? Og er der udsigt til at der gøres noget ved problemet??
Undrer mig i øvrigt over, at der ikke er noget svar på ovenstående indlæg, men beskeden skal måske tilgå et andet sted?

Venligst

Vægt Køn:Kvinde Hesten OfflinePersonligt Galleri for LouiseVis brugerens profilSend privat besked
Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin til private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan vedhæfte filer i dette forum
Du kan hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)

Forum sikkerhed

7817 Angreb afværget