Hej
Jeg håber at kloge hoveder her inde kan hjælpe mig.
Sagen er at jeg har to computere på min firkantnet-forbindelse: en bærbar og stationær og den stationære kan ikke få netværksforbindelse. Den får ingen ip-adresse.
Jeg har en trådløs router siddende lige efter min netværksstik i vægen. Herfra sidder min stationære computer på med kabel. I selve computeren lyser stikket ved netværksporten, så der er fysisk forbindelse til computeren.
Men efter opstart af computeren kan der ikke dannes netværksforbindelse. LAN-forbindelsen står og siger at den venter på ip-adresse.
Jeg har prøvet at tænde og slukke router, deaktivere LAN-forbindelse og aktivere den igen. Computeren har været genstartet et utal af gange.
Det har stået på i godt et døgn.
Den bærbare som kører trådløst til samme router drøner fint der ud af....
Jeg har ikke fast ip.
Jeg vil gå ud fra at det har virket før, så jeg vil foreslå at du låner en anden router af en du kender og prøver med den for at se om det er routeren du har der er problemet.
Vis næste emne Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum Du kan vedhæfte filer i dette forum Du kan hente filer i dette forum