| Forfatter |
Besked |
Mikkel
Fora-begynder

Indmeldt: 07. okt 2009
Alder: 17

|
|
Hej alle i "Firkantnet.dk"
Jeg har kiggede på jeres hjemmeside, og tænkte lige at jeg lige vil oprette mig en bruger på jeres forum.
, Ellers kan jeg godt beskrive lidt infomation.
info;
# Jeg hedder Mikkel, jeg bor i brøndby strand, hvor JEG bruger Brøndby Bredbåndsnet - Hvilket vil sige er jo selvfølglig (Fascom) Jeg bruger meget tiden på at sidde foran computeren, og kigge på Servere. og mange andre ting, som blandt andet Linux. og IT.
Btw:
Fascom og Firkantnet er vel de samme???
Tak for forhånd
//Mikkel
|
|
|
|
|
|
 |
    |
 |
rymfaxe
Redaktør

Indmeldt: 20. maj 2003
Geografisk sted: Blågårds_Plads
Alder: 63

|
|
Hej Mikkel, og velkommen til
Nej, FasCom er et firma, der opretter netværk og leverer service.
Fikantnet er et privat bolignet skabt og styret af nørrebroere, nogenlunde som BrøndbyNet, hvor du er tilsluttet.
Vore netværk (struktur og aktivt udstyr) ligner hinanden ganske godt, så både du og dine naboere kan få gavn af debat her i Firkant Fora. Især når noget ikke virker.
fortsæt med Linux, bliv god til den, og du har adgang til en enorm verden af 'open source' programmer og værktøjer.
Kom tilbage til Fora (hvis du lyster kan du sætte din egen avatar på din brugerprofil http://firkantnet.dk/forum/ftopic243.html).
|
|
|
|
_________________ Vh /rymfaxe :: Franck
* løb blot panden mod en mur - hvem si'r muren holder *
|
|
 |
       |
 |
Mikkel
Fora-begynder

Indmeldt: 07. okt 2009
Alder: 17

|
|
Hehe,
Mange tak for velkommen.
Jeg syntes det er lidt trist. at man ikke kan kontakte Fascom, omkring en pris til Fast IP/Public IP.
Er det noget du ved? eller skal jeg købe fra firkantnet?
|
|
|
|
|
|
 |
    |
 |
rosie
Superbruger

Indmeldt: 26. maj 2003
Geografisk sted: Slotskarreen
Alder: 57

|
|
| Du skal henvende dig til din egen beboernet bestyrelse. Firkantnet har ikke noget med andre net at gøre.
|
|
|
|
_________________ Rosie - slotskarreen
|
|
 |
     |
 |
Mikkel
Fora-begynder