Gå til Firkant Fora - oversigt over emner og skriv nye indlæg -Klik retur til firkantnet.dk-  Portal
 Klik her og få intro til Fora Portal  •  Forum  •  Bogmærker  •  Grupper
Hjælp  •  Søg indlæg  •  Retur til forsiden
Introduktion  •  Tilmeld
Login til private beskeder  •  Profil  •  Log ind
Kalender 
Vis næste emne
Vis foregående emne

Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin til private beskederVis næste emne
Forfatter Besked
Mikkel

Fora-begynder
Fora-begynder

Indmeldt: 07. okt 2009

Alder: 17

denmark.gif
IndlægSkrevet: 7/10/2009, 21:24  Emne:  Ny på siden Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej alle i "Firkantnet.dk"

Jeg har kiggede på jeres hjemmeside, og tænkte lige at jeg lige vil oprette mig en bruger på jeres forum.

, Ellers kan jeg godt beskrive lidt infomation.

info;

# Jeg hedder Mikkel, jeg bor i brøndby strand, hvor JEG bruger Brøndby Bredbåndsnet - Hvilket vil sige er jo selvfølglig (Fascom) Jeg bruger meget tiden på at sidde foran computeren, og kigge på Servere. og mange andre ting, som blandt andet Linux. og IT.

Btw:

Fascom og Firkantnet er vel de samme???

Tak for forhånd

//Mikkel

Stenbuk Køn:Mand Aben OfflinePersonligt Galleri for MikkelVis brugerens profilSend privat besked
rymfaxe

Redaktør
Redaktør

Indmeldt: 20. maj 2003

Geografisk sted: Blågårds_Plads
Alder: 63

denmark.gif
IndlægSkrevet: 13/10/2009, 18:39  Emne:  (Intet emne) Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hej Mikkel, og velkommen til Smile

Nej, FasCom er et firma, der opretter netværk og leverer service.
Fikantnet er et privat bolignet skabt og styret af nørrebroere, nogenlunde som BrøndbyNet, hvor du er tilsluttet.

Vore netværk (struktur og aktivt udstyr) ligner hinanden ganske godt, så både du og dine naboere kan få gavn af debat her i Firkant Fora. Især når noget ikke virker.

Idea fortsæt med Linux, bliv god til den, og du har adgang til en enorm verden af 'open source' programmer og værktøjer.

Kom tilbage til Fora (hvis du lyster kan du sætte din egen avatar på din brugerprofil http://firkantnet.dk/forum/ftopic243.html).

Skytte Køn:Mand Hunden OfflinePersonligt Galleri for rymfaxeVis brugerens profilSend privat beskedSend emailBesøg brugerens websideMSN Messenger
Mikkel

Fora-begynder
Fora-begynder

denmark.gif
IndlægSkrevet: 14/10/2009, 12:09  Emne:  (Intet emne) Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Hehe,

Mange tak for velkommen.

Jeg syntes det er lidt trist. at man ikke kan kontakte Fascom, omkring en pris til Fast IP/Public IP.

Er det noget du ved? eller skal jeg købe fra firkantnet?

Stenbuk Køn:Mand Aben OfflinePersonligt Galleri for MikkelVis brugerens profilSend privat besked
rosie

Superbruger
Superbruger

Indmeldt: 26. maj 2003

Geografisk sted: Slotskarreen
Alder: 57

denmark.gif
IndlægSkrevet: 23/10/2009, 10:37  Emne:  (Intet emne) Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Du skal henvende dig til din egen beboernet bestyrelse. Firkantnet har ikke noget med andre net at gøre.

Tyr Køn:Kvinde Slangen SkjultPersonligt Galleri for rosieVis brugerens profilSend privat beskedBesøg brugerens webside
Mikkel

Fora-begynder
Fora-begynder

denmark.gif
IndlægSkrevet: 25/10/2009, 16:27  Emne:  (Intet emne) Besvar, med citatTil bunden af sidenTilbage til toppen

Okii..

tak for hjælpen!

Vis ikke emner ældre end:      
Skriv nyt emneBesvar indlægget Vis foregående emneSend besked om dette emne til en venVis hvem der ellers har set dette emneGem dette emne som en filPrintervenlig versionLogin til private beskederVis næste emne

Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Du kan vedhæfte filer i dette forum
Du kan hente filer i dette forum

Alle tidspunkter er GMT (Europa, GMT+1)

Forum sikkerhed

7817 Angreb afværget